Friday, September 9, 2011

Bästa shoppingen!!

Hej!

I tisdags åkte vi till ett shoppingområde som heter Sawgrass Mills. Jag blev såklart helt lyrisk, området är 2,5 miljoner square feet stort och har allt man kan tänka sig och lite till. De flesta märken har sina outlets där, som tex Ralph Lauren, Converse och Gap.
Tur att vi bor nära för det tar tid att vara där, vi hittade massa fint till hela familjen, vill verkligen åka dit igen!


  
  
       



Idag, fredag, skall Jonatan jobba så då får jag och Molly hitta på något mysigt själva, brukar dock bli att Molly somnar ganska tidigt och jag fastnar framför TV:n.
Det finns typ 18 olika "hemmafruprogram" och massa andra godsaker att titta på så uttråkad blir jag nog inte..

Hoppas ni mår bra!
Kramar från oss

6 comments:

  1. Guuuud vad kul med massa outlets du får lägga upp sen vad du köpt till Molly hi hi!!

    Så avis på att ni får vara i underbar värme, här e jätte kallt nu!! Gick flygresan bra med Molly? Ammade du vid start o landning?

    Kram

    ReplyDelete
  2. Detta är något jag ser fram emot. Vi får sätta Arne, Jonatan o Molly på en restaurang så att vi får springa runt själva. Tar med så lite som möjligt så att alla nyinköp får plats.
    Kram

    ReplyDelete
  3. Maria:, Flygresan gick kanon jag har slutat att amma så hon fick flaskan. Tror att det är perfekt att resa med Andrea nu. Mellan 8-9 mån är de så himla rörliga så bäst att åka innan de börjar krypa.
    Köpte mest ralph Lauren till Molly, vi skall snart åka dit igen hann inte så mycket då det är så stort där. Ändå var vi där en heldag..
    Kram

    ReplyDelete
  4. Åh, där har vi också shoppat som galningar!! Helt underbart!!!!!*avis* puss!/pau

    ReplyDelete
  5. önskar jag kunde åka och hälsa på. hade verkligen kunna shoppa som en galning där. fusk!!!! älskar er puss syster/moster

    ReplyDelete
  6. Vi älskar dig! och önskar du kunde komma!
    Puss

    ReplyDelete